ღ welcome to about me ღ hehe!







 Peace be upon you..helloo my buddies!Let me introduce my self 
My name is hadibah aliyah just call me diba or eiya for short okey? I'm 6teen year old and currently stay in Tangkak.JOHOR .. My birthDay>>>>14 April 1996. My birthplace in Hospital Melaka Bukit Beruang! i'm LIKE most colours pinky,black,white,turquoise,purple and green .. My hobby >>>> suka chatting/twitter wif my besties,baca novel time ada masa lapang,jogging(bukan nak jaga badan but my healthy),and buat sesuatu perkara yang berfaedah ^^ my Status ? d'taken of course and i'm NOT SINGLE :D

heyyyy guyss nak tahu secret about myself ??^_^
________________________________________________

>>saya paling takut/geli sama ular,lipas,katak,cacing,lipan,kalajengking 
>>cepat touching and merajuk 
>>suka kucing and haiwan yang cumell2 saje..hehe
>>tak suka di kongkong/dipaksa 
>>Stubborn and saya mengaku diri saya ni ego but saya bukan selfish okey .. FULLSTOP! 
>> suka pendam somethings
>> friendly ^_^
>> seorang yang sangat manja in my family
>> suka aktiviti yang lasak
>> suka snap picture 
>> suka berstyle,,berfasyen 






No comments:

Post a Comment

.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}