:::Besar kew dosa sy pd si dia:::


hye sume wrga blog..you all tgh wat ap?sht?ari niy cik mau story mory dgn you all..tataw larh sejak bape ari niy dkt status FB (&) blog cik story nyerr yg sdeyh2 mcm ad masalah saje cik niy..actually,,emg cik byk masalah..tapi cik ta bley settelkan masalh cik sndri..emg sebak gile cik d'wat nyerr..
sebelum tu cik nk minx maaf dkt sume yg mngenali cik kalo2 cik byk wat k'silapan/trlanjur kate/trmarah you all xpecially my boyfie cik tu..cik byk gile wat slh dgn dy tu..cik taw cik ta smpurna d'mate dy tapi cik ta bley gak nk pakse perasaan dy kn..cik hanya berserah saje..now,,cik sdeyh tahap gaban gile sbb cik ase dy suda mule nk tinggalkan cik sdangkn cik ta pnh nk tinggalkn dy..cik sayang gile dkt dy..cik tataw mcm ane mau akp ag dgn dy..cik taw sume niy brlaku mybe brpunce drpd kesilapan cik jugak hanya cik saje yg tataw/sedar...tapi dy suda janji dgn cik kalo kite owg gado settelkan baek2 tapi cik tataw larh..btw,,cik akn pgng janji cik..maybe sume niy brlaku ad hikmah d'sebaliknyer..tape2 cik bley brtahan lg..cik tetap prtahankn ubungn cik dgn dy...arghhh(!)(!)(!)cik sayangkan dy lg..cik perlukan dy lg dlm idup cik..hurmm...saya sayang awak(!)saya sayang awak(!)saya sayang awak(!)saya sayang awak(!)saya sayang awak(!)saya tana d'tinggalkan(!)saya tana d'tinggalkan(!)saya tana d'tinggalkan(!)saya tana d'tinggalkan same awk(!)(!)please awak(!)

No comments:

Post a Comment

.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}